2015. október 23., péntek

Nyomozz!

Több, mint egy éve indították el ezt a játékot, és én még csak most találtam rá!

A játék neve A játék. Kész. Mehettek játszani!

Na jó, azért mesélek róla. Szóval ez egy afféle gondolkodós, nyomozós játék, de valószínűleg nem olyan, mint amilyenre ez alapján gondolnátok. Akkoriban volt divat, amikor általános iskolába jártam, és kezdő HTML-szerkesztők is tudtak ilyet gyártani. ^^
Most már biztos sejtitek, miféle lehet.

Tehát ebben a játékban az a feladat, hogy az adott weblapon lévő segítség felhasználásával kitaláld, mi a következő oldal címe. Ezt beírva a címsorba eljutsz a következő állomásra, ahonnan szintén egy gondolkodtató feladat vezet tovább. De minderről a bevezető részletes útmutatást ad.

Itt találjátok meg a linkjét: A Játék.

Én már a 7. pályán elakadtam, úgyhogy egyelőre ne tőlem kérjetek segítséget (a továbbjutással kapcsolatban; de ha technikai kérdésetek van, állok elébe. :) Ha elakadtatok, itt kommentben vagy a Köptetőben próbát tehettek, hátha valaki tudja. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése